به گزارش آژانس رفاه عمومی به نقل از برق نیوز، شرکت توزیع برق مازندران در راستای راهبرد شایسته گزینی و ایجاد فرصت‌های برابر، از افراد واجد شرایط عمومی و تخصصی، داوطلب همکاری در سمت مدیریت امور توزیع نیروی برق شمال ساری دعوت به اعلام آمادگی می‌گردد:

۱) اهم وظائف و مسئولیت­ها:

– اجرای خط مشی‌ها و روش‌های مربوط به خدمات مشترکین، برنامه ریزی، بهره برداری و… در امور مربوطه و تهیه و پیشنهاد دستورالعمل‌های مربوطه در صورت لزوم.

– تعیین خط مشی و روش‌های اجرائی برای طراحی و نظارت و کنترل شبکه‌های توزیع در مناطق تحت پوشش بر اساس سیاست‌های کلی شرکت.

– استقرار نظام‌های مدیریتی از جمله (ایزو ۹۰۰۱ و ۲۰۱۵، نظام پیشنهادات، مدیریت دانش، نظام آراستگی، مدیریت استراتژیک و …) در حوزه وظائف محوله.

– هماهنگی با مسئولین شهری به منظور پیشبرد اهداف شرکت و ارائه طرح‌های مورد نیاز در راستای توسعه منطقه تحت پوشش.

– پیگیری و اهتمام ویژه در حفظ ایمنی کارکنان و پیمانکاران تحت پوشش و رعایت اصول آن.

– اعلام نیاز‌های پرسنلی امور بر اساس چارت سازمانی مصوب و شرح وظایف محوله در چارچوب مصالح و مقررات شرکت.

۲) شرایط احراز:

– برخورداری از صلاحیت‌های عمومی انتصاب بر اساس قوانین، مقررات و ضوابط ذی ربط

– دارا بودن قرارداد دائم یا مدت معین با شرکت وابسته به وزارت نیرو

– دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در رشته برق ترجیحاً گرایش قدرت

– حداقل ۱۰ سال سابقه خدمت مرتبط در بخش برق و حداقل ۳ سال سابقه مدیریت در سطح مدیریت عملیاتی و پایه

۳) شایستگی‌های عمومی و اختصاصی مورد انتظار

– مهارت فنی (دانش و معلومات حرفه‌ای): دانش و تخصص، تجربه و فعالیت‌های حرفه‌ای، آگاهی محیطی و سازمانی

– مهارت ادراکی: تفکر تحلیلی و حل مسئله، تفکر و اقدام استراتژیک، خلاقیت و نوآوری، قضاوت و تصمیم‌گیری

– مدیریت کارکنان: مربیگری و هدایت (پرورش و توانمندسازی کارکنان)، ایجاد انگیزه و نفوذ بر دیگران، مشارکت‌جویی و تیم‌سازی، تفویض اختیار، حل تعارض و اختلافات

– مدیریت سازمان: قاطعیت، برنامه‌ریزی و سازماندهی، نظارت و کنترل و بهبود کیفیت

اصول اخلاقی: اخلاق حرفه‌ای، مسئولیت‌پذیری و روحیه خدمت

– شخصیت سازمانی: تحول‌گرایی حرفه‌ای و پیشرفت‌گرایی، خوداثربخشی، ثبات هیجانی و تسلط بر خود، انعطاف‌پذیری

– مهارت‌های ارتباطی: ارتباط کلامی و ارائه رسمی، همکاری و کار گروهی، شنود مؤثر و همدلی، ایجاد ائتلاف و حفظ شبکه‌های ارتباطی

– مهارت کسب و کار: شم اقتصادی، مذاکره و متقاعدسازی، مشتری‌مداری

توجه)

-تکمیل فرم درخواست و ارسال مدارک صرفاً از طریق سایت امکان پذیر است.

– ارزیابی شایستگی‌های متقاضیان توسط اعضای کارگروه بررسی شایستگی‌ها بر اساس معیارها، امتیازدهی به متقاضیان انجام خواهد شد.

– از برگزیدگان برای حضور در جلسه مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد. بدواً متقاضیان می­بایست برنامه پیشنهادی خود را تنظیم و ارائه نمایند.

– حقوق و مزایا مطابق با طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل تعیین و برقرار می‌گردد.

– سکونت در شهر محل خدمت در صورت انتصاب

– در شرایط مساوی بین کاندیدا‌ها اولویت انتصاب به ترتیب با کارکنان شاغل در شرکت‌های توزیع، دارای سابقه مدیریت در سطح میانی ۲، بانوان و جوانان می‌باشد.

– افراد منتخب پس از انتخاب به عنوان سرپرست انتصاب و پس از طی حداقل مدت شش ماه تجربه و عملکرد قابل قبول نسبت به انتصاب به عنوان مدیر اقدام می‌گردد.

– ثبت درخواست و طی فرایند ارزیابی متقاضیان تا حصول نتیجه نهایی هیچ گونه تعهدی را برای شرکت ایجاد نخواهد کرد.

– علاقه‌مندان برای تکمیل فرم درخواست می‌توانند تا تاریخ ۹۹/۰۸/۲۷ به آدرس www.maztozi.ir مراجعه کنند.